سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای ورود یا سرمایه گذاری در بازارهای بورس خارجی چه کنیم؟

بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و کوچک در سراسر جهان به بازار سهام آمریکا به عنوان بازار سهام اصلی جهانی روی آورده اند. با توجه به سابقه این بازار، اکثر شرکت های بین المللی علاقه مند به حضور در این بازار هستند. آنها می خواهند برای کسب درآمد بیشتر فعالیت و حضور خود را در این بازار افزایش دهند.

آموزش جامع بورس

در حال حاضر شرکت های بزرگ و قابل اعتماد زیادی در این بازار فعال هستند و سهام این شرکت ها توسط سرمایه گذاران معامله می شود. شاید از خود بپرسید که آیا می توانید بدون داشتن یک شرکت بین المللی در این بازار حضور داشته باشید؟ حضور در این بازار برای سرمایه گذاری جدی بسیار جذاب است. به عنوان مثال، فرض کنید سهامداران شرکت هایی مانند گوگل، آمازون، اپل، مایکروسافت و غیره هستند. آیا برای شما که ایرانی هستید این امکان وجود دارد؟ آیسا با وجود تحریم ها آیا این امکان وجود دارد؟ چقدر سود در بازار سهام ایالات متحده تضمین شده است.

کالج گارگزاری بانک سامان

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور

برخی از مزایای ورود به بازار سهام جهانی و استفاده از روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور عبارتند از:


بهره مندی از سرمایه گذاری مطمئن در کشورهای اروپایی

توسعه شرایط پویای اقتصادی کشورهای اروپایی و ارتقای کیفیت آنها

حفظ ارزش سرمایه و افزایش ارزش سود سرمایه خود حتی در فراز و نشیب بازار فارکس ایران

نوسازی زیرساخت های سرمایه گذاری و مناسب سازی آنها

آموزش جامع بورس

چرا وارد بازار سهام آنلاین جهانی شویم؟

این بازار جهانی و بین المللی دارای مزایا و سودآوری بسیاری است:


در این بازار به دلیل ماهیت بین المللی آن تعداد سرمایه گذاران بسیار بیشتر و البته تعداد معاملات روی آن بسیار بیشتر است. ارزش بازارهای سهام جهانی بیش از ده ها میلیارد دلار است. این رقم حتی در بورس های داخلی نیز امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از دلایل جذب سرمایه گذاران در بازار سهام جهانی این است که دولت ها و نهادهای مختلف نفوذ کمتری بر این بازار دارند. افراد ثروتمند و قدرتمندی که مستقیماً بر او تأثیر می گذارند بسیار کمتر است.

قوانین بورس جهانی نیز بسیار سخت گیرانه است و هیچ سرمایه دار و دلالی نمی تواند در این بازار حضور داشته باشد یا نفوذ مستقیم داشته باشد.

آموزش جامع بورس

اقتصاد بزرگ و معتبر کشورهایی مانند آمریکا و لندن نیز تاثیرگذار است. در بازار سهام آمریکا می توانید در شرکت های بزرگی مانند اپل، مایکروسافت و غیره سرمایه گذاری کنید. هر کدام از این شرکت ها در دنیای اقتصاد حرفی برای گفتن دارند.

تمامی موارد ذکر شده به سرمایه گذاران انگیزه زیادی می دهد تا هر چه سریعتر وارد بازار بورس جهانی شوند.

کالج گارگزاری بانک سامان

بزرگترین بازارهای سهام جهان کدامند؟

بازارهای زیادی در این زمینه فعال هستند که قبلا به برخی از آنها اشاره کردیم. در اینجا تعدادی از بزرگترین بازارهای سهام جهان را معرفی می کنیم و در صورت تمایل می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. برای این منظور سایت های این بازارها را ببینید و شروع به سرمایه گذاری در آنها کنید:

بازار سهام در نیویورک

بورس اوراق بهادار لندن

بازار بورس تورنتو

بازار بورس شانگهای

بازار سهام شنزن

بازار سهام در توکیو

بورس اوراق بهادار هنگ کنگ

بورس اوراق بهادار بمبئی

کالج گارگزاری بانک سامان

https://college.samanbourse.ir